Vydavateľ: Oxford University Press
ISBN: 9780194011037
Poč.strán: 0
Väzba: CD
Formát: neuvedený
Jazyk: anglický
Pridané: 27.06. 2013

Kniha nie je skladom
dodávame do 7 dní.

Bežná cena: 61,62 €
Naša cena: 52,38 €
Zľava: 15%

Insight Intermediate iTools

Insight Intermediate iTools

Autor: Hancock Paul

Kniha je v kategórii: Učebnice pre stredné školy - ANJ
Insight prináša pre Vašich študentov pokroky, výzvy, inšpiráciu
a budovanie zručností pre celoživotné vzdelávanie.insight je nový päťúrovňový kurz anglického jazyka pre
stredoškolských študentov. Učebnica podnecuje študentov
k mysleniu a plnému využitiu svojho potenciálu.• Podnetné témy a texty naplnené informáciami motivujú
študentov k vyjadreniu názorov, naučia ich veľa o dnešnom svete
a povzbudzujú k triednym diskusiám.
• Zrozumiteľný a systematický prehľad slovnej zásoby, strany
Vocabulary insight a desaťstranová Vocabulary bank pomôžu hlbšie
spoznať slovnú zásobu.
• Culture pages v každej lekcii a s nimi súvisiace DVD rozšíria
vedomosti žiakov v oblasti tradícií a zvykov v anglicky hovoriacich
krajinách.
• Väčšina maturitných tém je pokrytá. Typy testovýh úloh na maturitu
sa objavujú vo všetkých lekciách a pripravujú študentov na
maturitnú skúšku z anglického jazyka.Insight into vocabulary
S knihou insight sa študenti naučia viac ako len význam novej slovnej
zásoby.
• Vaši študenti sa naučia o pravidlách v slovnej zásobe ako sú
kolokácie, slovotvorba, konotácie a získajú širší obzor chápania
slovnej zásoby.
• Vocabulary insight strany sú zamerané na prácu s výkladovými
a synonymickými slovníkmi a pripravujú študentov na ďalšie
štúdium jazyka.
• Desaťstranová Vocabulary bank ponúka navyše kľúčovú slovnú
zásobu pre jednotlivé témy.
• Slovníček s výkladmi v každej lekcii ponúka študentom viac
informácií o hlavnej slovnej zásobe.
Learner strategies
Strategy boxes používajú v každej lekcii tzv „how to“ prístup, vedú
žiakov krok za krokom k zlepšovaniu sa v jazyku. Osvojujú si stratégie
učenia, ktoré budú potrebovať celý život. Sú začlenené
v lekciách, aby sa ich študenti učili priebežne, mali ich poruke a mohli
naberať sebavedomie v samostatnom prístupe
k štúdiu.